Rekrutacja do przedszkola.png
kubusiowi.JPG
szkola w  ruchu.jpg
logo_eTw.png
akademia_wyobrazni.png
logo chronmy dzieci.png
Godło baner.jpg
Wyszukiwarka
Wrzesień 2018
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
 
17 18 19 20 21 22 23
Sobota, 22.09.2018
Miejsce: Rypiński Dom Kultury
Poniedziałek, 24.09.2018
Miejsce: Rypiński Dom Kultury
Czwartek, 27.09.2018
Miejsce: Miejsko - Powiatowa Biblioteka Publiczna w Rypinie, ul. Warszawska 20, 87-500 Rypin, Sala Wystaw i Promocji
ban-biblioteka.jpg
ban-pogoda.jpg
Banerek - repertuar.jpg
ban-newsletter.jpg
grafika
Mistrzowie kodowania się ścigają

Mistrzowie kodowania się ścigają

W ostatnim czasie, a tak naprawdę jeszcze przed feriami,  podczas zajęć z tabletami i aplikacją Scratch Junior Zuchy II zgłębiały tajniki różnicowania prędkości poruszania się postaci. Efektem tych działań było wykreowanie krótkiego filmiku, w którym ścigałyby się przynajmniej dwie postaci.

Dzieci samodzielnie decydowały o tym, w jakim miejscu rozegra się wyścig i kto weźmie w nim udział. Dobierały więc odpowiednie tło i umieszczały na nim wybrane postaci, zwierzęta. Następnie dla każdej postaci pisały krótki program, kodując w ten sposób jej ruchy.

Dzieci musiały zdecydować, kto będzie poruszał się wolniej, a kto szybciej i kto zostanie zwycięzcą wyścigu. Do dyspozycji miały trzy stopnie różnicowania prędkości.

Jak Zuchom II udało się wykonać to zadanie? O tym można przekonać się na własne oczy, klikając w poniższy link i oglądając krótką prezentację filmików stworzonych przez dzieci. Zapraszam

Anna Taczyńska

http://play.smilebox.com/SpreadMoreHappy/4e444d334e444d354d444a384f5449344d444d314e7a493d0d0a

 

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz
się